ATT FÖRSTÖRA FÖR SIG SJÄLV ÄR DET ENKLASTE I LIVET.


dom på bilden är coolare än dig.
så dansar vi till dansmusik igen.
precis vad jag menar.
nyår var planerat och klart.
men som vanligt går inte allt rätt.
men vi lyckas alltid, enklare är det inte.
jag är taggad, förkyld osv.
vet inte riktigt hur jag lyckas?!
var länge sen jag skrev.
men ännu finns det dom som läser.
må säga att jag tycker att det är sjukt soft.
snart är det sovdags.
om det går att sova?!
kanske lite gott nytt år till er som jag inte hinner säga det till innan.
hoppas ni haft världens bästa jul typ.
osv osv osv.
hörs.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ey mannen!Tagga nyår med feber är fan soft! Men ja säger bara en sak: POTATIS!

Ja yrar, men va fan TAGGGA DÅÅÅ!

2010-12-30 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0