DAGS ATT BÖRJA OM.


Kan vara den mest oseriösa blogg som någonsin skapats.
Jag kände att det än en gång var dags att börja om.
Ingen människa kan ha tagit det som stod seriöst.
Och ingen människa kan ta mig seriöst, men det kanske blir ändring på det?!
Jag skojade bara, lugna nu!
Fällde nästan tårar när jag raderade alla inlägg.
Denna blogg återuppstod förra året i Oktober och man kan säga att den lätt innehöll mina allra bästa minnen.
Vad annars ska man skriva här?!
Men minnen är minnen dem finns kvar.
En ny start behöver alla.
Ska bli en upplevelse att se till att få er roade.
Så här kommer än en gång den mest oseriösa bloggen.
Softa!
Ikväll är det VIP-bjudning på MAX det är mer soft än vad du någonsin kommer att bli.
Nothing more until we meet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0