DET VAR LÄTT ATT GLÖMMA.


LÖRDAG.
En bra dag med otroligt soft liv. Tog mig en tur ut till faster, hah. Hon blir så glad när jag kallar henne det, NAAT! I alla fall sedan åkte vi för möte med Andreas Carlsson. Hon skulle marknadsföra sin bok. Som ni alla borde läsa. www.levnu.com, där ni ska titta in. Boken heter Öppna ögonen och ta hand om din glädje. En mycket insperarande bok. Efter detta blev det mat, eller lyxfika som vi kallar det, på Fräcka Fröken i Hageby. Kan man hitta en bättra lördag?! Jag är i alla fall hel nöjd. Nu sitter jag här har kläder överallt i mitt rum. Måste få ordning på det. Klockan sex har min syster julavslutning men sin kör. Och ikväll blir det film och väldigt lugnt. Armbandsringen som jag har på mig på bilden är från PinUpUF. Besök vår blgg, www.PinUpUF.blogg.se. Dags att ta tag i kläder och skor, räknade nyss till 30 skor..men frågan är vad de ska få plats..hörs om jag inte drunknat i garderoben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0