SÖMNBRIST.

Det är inte alltid lika enkelt. Jag är trött som en björn. Och behöver plugga mer. Men frågan är den om jag kommer lära mig mer?! Jag lägger mig nog i sängen, tar med mig arbetet dit. Allt inför nyår är hemklickat från Nelly. Nu är det bara att hoppas att det passar. Imorgon måste man bestämma om det blir utgång på juldageneller inte. Det skulle vara roligt. Ser även fram emot nyår, som låter som det kommer bli en kväll som vi kommer att minnas lång tid.
Nu som sagt är det dags för sängen.
HÖRS.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå din idiotooo! Självklart ska du gå ut¨på juldagen, din favorit (jag) ska ju ut då! finns inget att fundera på! måste prata med dej om nyår också, har panik, har inte köpt kläder, vi tar det imorron, se till att va i skolan på 10 rasten eller lunchen;)

2010-12-19 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0