UNBELIEVABLE

Känner mig glad.
Glad för vad?!
Detta är en dag som kommer bli historisk.
Om tre timmar har precis min sista Julavslutning börjat.
Efter detta vet vi att snart är tiden på Eber över.
Snart kanske tiden i Norrköping är över.
Vi klagar alltid på denna stad.
Men när jag nu skriver dett får jag en konstig känsla i magen. 7
Det går inte att beskriva hur fort tiden gått.
Jag kommer fortfarande ihåg första dagen i skolan.
Och redan efter en vecka var vi som en familj.
Det är sjukt hur man kommer att sakna folk när studenten är tagen.
Frågan är om denna lycka på den dagen är värd all saknad efter?!
Inte fan vet jag.
I vilket fall väntar min två favoriter på stan och innan avslutningen äger rum ska vi ta en fika.
En julfika.
Mysigt.
Ikväll är det lilljul med dem bästa man kan tänka sig och vi ska äta gott och dricka vin.
Det kan trots allt vara den sista julen vi firar ihop.
Fast det är det nog inte.
Jag vill inte tänka mer nu.
Ska bara säga att våran sista lektion detta år var otroligt rolig.
Trots att mina strumpbyxor gick sönder direkt när jag satte mig på stolen.
Alltså dem sprack inte utan jag fastnade.
Dumt av mig att skriva sådär.
he-he.
Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0