EN HELG I MITT LIV KAN ALDRIG BLI LUGN.

en tidigt kväll i fredags, efter talang med malin och natalie. högskoleprovet som inte gick så bra och lite emd efter det. jag tror helt klart att jag var värre än alla små tjejer på denna konert men dem är grymt bra i alla fall. kvällen bjöd på ett födelsedagsbarn som vi är ganska vana med nu. jag och malin var taxi skjutsade killarna dit dem ville. hjälpte till som dörrvakt på deli. hängde i bilen. blev bjudna på gratis donken av gifta finnar. hamna på fest hos en gammal vän. träffade mina fina vänner från förr. åkte till akuten hängde där till fem imorse. och nu är jag uppe för att gå på ifk med niklas. kan man ha en bättre helg? ae jag tror fan inte det. jag är helnöjd. trots den "lugnare" helgen är jag tröttare nu än när den började. men vem klagar?! PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0