GOD JUL.

jag har verkligen inget vettigt att berätta här och därför så tänkte jag skriva lite. jag vet att ni mina trogna läsare tycker om det. jag fyller år på torsdag vilket känns konstigt, har typ redan varit 18 i ett år. har för mycket tid som gör att man får för lite tid. har en del att göra i skolan. det är ganska mycket just nu men varför klaga när det är det sista man ska göra i skolan?! jag är helnöjd. gillar att ha saker att göra. saknar att ha lektioner, det är fan roligare än dötid. även om ni inte tror på mig. hade idag seminarium i psykologi. det var bra, mycket bra måste jag säga. och bara för att vi kom fram till att det finns en norm som säger att man inte får framhäva det bra om sig själv, tänker jag nu skriva: att jag är jävligt stolt över mig själv och jag är helnöjd med den jag är. hah, nu har ni något att reta er på. ruuuuligt. nu ska jag plugga som en pluggis, varför det nu skulle vara dåligt att vara en pluggis? men det bara är så. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0