LEVER GOTT.

trots att kvällen inte har varit den bästa, har jag givit mig själv en mycket bra kväll. det var länge sen fotboll var så stimulerande att titta på. och plötsligt så fick den känslan igen; att jag saknar det. då var det inget liv med party och middagar, inget sova hela dagarna och inte hinna med det man ska. då levde man för fotbollen och hade en sjukt jävla bra tid. ska dock inte säga att jag inte har det bra nu, för det har jag verkligen. bara det att förändringen är läskig. det tråkiga är bara att om inte jag ser till att sakerna händer skulle vi heller aldrig göra dem och när jag inte har tid eller orkar så skiter alla i det. HE-HE. där fick ni. nu ska jag se klart på CL, för det är underbart! sen ska jag sova tills jag vaknar och göra det jag ska. JAGJAGJAG, bara jag. hihi. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0