FÖR NU ÄR DET BARA MINNEN.

har börjat mitt vuxenliv med att vara sjuk. jag har egentligen en så lång text och så många ord att skriva men jag vill inte. för då vet jag att det verkligen tar slut. just nu vill jag bara tacka alla på ebersteinska för tre underbart fantastiska år och jag vet att vi alla kommer att lyckas bra. jag vill också tacka hela min underbara släkt och mina fina vänner för en av de bästa dagarna i mitt liv, min student. kan inte klaga på veckan som varit. att ha en studentvecka var guld värt. nu ska jag ta mig i kragen och börja leva igen. trots lite feber, ont i tanden och halsen. så blir det staden. på återseende. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2011-06-19 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0