DHFKGLFBNCDMD.

ni kommer aldrig kunna uttala rubriken. så försök inte ens. det är inte ens meningen. jag gör en mitten koll på veckan. och tänkte bara berätta att det är en bra vecka. det är fint väder (bara för det kommer det regna imorgon). i vilket fall är det fridas födelsedag så grattis på dig. vi har fika länge på fräcka och hittat snygga killar. det där lät sjukt fjortis men so what. en helt ok vecka. veckan och helgens planer fylls på och jag trivs helt klart. jag gillar bara att säga hur bra jag har det. eftersom att alla andra med blogg berättar hur dåligt dom har det. HE-HE. sitter nu och chillar i träningsbrallor och en winnerbäck tröja som inte ens är min. men man tar vad man har. nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. PUUS inte puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0