IT MIGHT BE DAMN GOOD.

då var det så dags igen. om ca 50 min börjar min enda lektion idag. fett boring. hoppas att vendela ringer och gör mig lite glad med allt skvaller. ser bara mer och mer fram emot att få komma bort från norrköping. för inget löser sig. alltså självmant här. jag har en massa saker att se fram emot. typ som att vara bellatrix på vendelas födelsedagsfest på fredag. vem vill inte gå när det är harry p tema?! idag ska en massa plugg göras klart och jag är redan på god väg. liksom lite träning imorse för att komma igång. och bilden nedan är till för att skryta om hur mycket jag gillar mitt hår och att det förhoppningsvis kommer tillbaka snart. typ den 30mars om det var intressant för någon. nu dags för att knyta på conversen och gå ut i det fina vädret. PUUS inte puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0