LEVA LIVET.

måste meddela er mina fina vänner att rimmet jag skrev i torsdags är på fullt allvar. jag har haft en grym vecka och en grym helg och har hittat gnistan. att vara på fest med harry p tema och vara utklädd till bellatrix, var fan en upplevelse. natten var helt galen och jag trodde nog aldrig jag skulle ta mig till nästa fördelsedagsfest. Aske bjöd på smörgåstårta och det blev ett himla ståhej, hon söp ner dem hon kunde och pellon och jag använde en cykel som dörrstop (se nedanför). Det är inte alla kvällar som blir så bra, men tjejer jag måste tacka er för en sjukt grym helg. Nu är det dags för en dusch och se till att ha något att göra efter det..även om det inte blir hockey! PUUS inte puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0