TÄNKTE BARA.

Innan jag bestämde mig för att gå med denna liga, förstod jag inte ATG jag skulle bli piga. Att scenen var alicias hade vi förstått tidigt då mannen i svart skjorta lidit. Issas vänner hänger kvar i träden, dem har inte några bitränden. Alla är dem nu döda så som de på nya borde föda. Jag är trött men Vendela är värre, vi kan inte svära på svärre. Att all dricka ikväll var gratis, var för att killarna från götet var bakis, jag orkar inte längre med billy, för honom kan jag köpa på Villy, nu orkar jag inte längre rimma för skolan börjar om cirka en timma. God natt mina goda vänner.

Kommentarer
Postat av: alicia

hahahahahaha så jävla dålig!!! men kul

2011-03-18 @ 15:04:38
URL: http://alitzias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0