KNYTER MINA SKOR.

dags för äventyr. det kan bli vad som helst. har gjort mitt idag. nu är det dags att bara leka. typ tänka. prata skit och bara vara. för att vi kan. om två månader kan det vara allvar. eller allvarligare. bara dags att glida. typ sådär som bara vi kan. vi har anmält oss till studentfotbollen. typ så bra. norrköping är fan rätt bra. när man har det så bra som jag har det just nu. det finns inget bättre då. jag längtar till mina få lediga dagar i sommar. jag längtar till kanske den sista sommarn i norrpan. hur kommer det bli sen. vart kommer vi ta vägen. vad kommer alla att göra. vad kommer vi minnas. vad vill vi minnas. jag yrar mer än vanligt. därför känner jag att det är en bra dag för äventyr. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0